Tuesday, January 28, 2014

ADA APA DENGAN DTX COMPLEX?


Saya: "Abg, kene makan ni..cuci hati"
Suami: "Kalu abang makan ni, buleh jd soleh terus??"

Skrip gurau2 mengarut pasal item ni.
DTX Complex jarang disebut-sebut.
Tapi, ia sangatlah penting.
Sebab?
HATI.



Di bawah adalah eksperimen yang dilakukan oleh saya sendiri.
Mohon jangan cedok kecuali ahli keluarga shaklee yakni ejen-ejen di bawah saya sahaja.

SEBELUM
Air kopi + minyak yang telah diguna(minyak kotor)
Yang telah dikacau dalam SATU(1) gelas YANG SAMA, kemudian saya bahagi dua.



Saya letak sebiji kapsul produk X dan 1 kapsul DTX Comolex ke dalam dua gelas berasingan.

Setelah 1 hari 2 malam..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
SELEPAS
Kiri (Produk Keluaran C) vs Kanan (Shaklee)
Nampak kan? Ish!! tebal sangat minyak yang belah kanan tu.

Resveramix VS DTX Complex
 Kedua-dua produk melakukan tugasan masing-masing.
Menarik kotoran dari air.
Air itu ibarat darah kita.
Air yang kita minum bercampur makanan yang mengandungi minyak.
Nampak tak perbezaan yang ketara?
Ketebalan minyak yang ditarik oleh DTX Complex nyata lebih tebal.
Resveramix juga bagus jika bergandingan dengan mana-mana item Shaklee yang berfungsi untuk singkirkan kolestrol dalam tubuh.
Hubungi konsultan yang dipercayai dan diyakini anda.

No comments:

Post a Comment

TIPS WORK AT HOME MOM BERJAYA DALAM BISNES DALAM MASA SAMA ANAK TIDAK TERABAI

Perkongsian Master Nana: Waktu atas cruise haritu, ramai jugak SID yang ambil kesempatan untuk tanya tip dan ilmu bisnes daripada nana.. ...