Saturday, February 8, 2014

ANDAI KITA BERJAYA KELUAR DARI MASALAH, BANTU LAH ORANG LAIN PULA

Alkisah saya terbuka hati untuk mencuba shaklee selepas banyak usaha untuk dapatkan zuriat menemukan jalan buntu. Yess xde kaitan dgn uBuntu. ;)

iBuntu jer.
Tengok2 set kesuburan == set kulit!

Wah! 2 in 1. Sape yg x nak try kan?

Saya x ambil full set pun. Nama pun nak try. Try sebulan dlu mana tau kut2 dan menjadi. Waaah! Besar harapan tak pernah padam.

Nasib baik somenone jual yang repack. Sebulan rm80 jer testing set.

Kami cuba lah secara disiplinnya. Dengan mukanya yang jerawat meriah macam kawan baik dan kawan lama seangkatan dgn BFF, sentiasa ada.. Kemudian saya ambil facial cleanser Enfuselle shaklee plk. Sebotol lmbt juger habis. Masa tinggal sikit lagi, rupanya Qushayyi dah wujud dalam rahimku tak sampai 1 bulan lg.

Bila preggy, semua jenis kosmetik n scincare mesti lah selective. Supaya tak mudaratkan kandungan. Bila jerawat dah semua xde/sembuh, saya beralih pada Nutriwhite Facial Deep Cleanser. Mesti lah nak cerahkan muka mcm Kak Ton kan.. Alhamdulillah berhasil.

Bila dah preggy, amik set mengandung pulak. Set J1. Makan sampai jemu. Padan dgn set tu je sampai beranakkan Qushayyi.

Lepas beranak amik Zinc complex saja. Terlupa la pulok nak ambik 1 set untuk berpantang. Haishh! Bila Qushayyi masuk umur 5 bln, baru terfikir nak jadi ejen Shaklee sebab dah SERASI dengan supplement ni.

Saya meniaga secara sambilan dengan kerja hakiki yang bz, so tak dapat nk promot sungguh2. Kalau saya giatkan promosi baru la merasa bonus bulanan. Bila shaklee bertukar sistem secara tiba2 perniagaan saya sedikit terganggu sebab banyak order pending. Its OK. Agak give up di situ. Bertuah dapat customer yang very2 understanding and tak melenting.

Lepas dah bertukar kepada sistem yang lebih pantas saya cuba giatkan promosi. Syukur dapat merasa bonus setiap bulan. Tanpa saya sangka, lebih kurang setengah tahun 2013 buat secara main2, bonus saya mencecah 3 angka. Lebih kurg RM2**. Sepanjang 2014 saya set target untuk giatkan biz ni. End of 2014 atau early 2015, saya target untuk cecah 4 angka pulak, InsyaAllah..amiin.

* Sesiapa yang nak join untuk dapat duit lebih SETIAP TENGAH BULAN, boleh email pada saya: tuannor@gmail.com atau whatsaap: 0199441509.

#kerjasambilan

Cer fikir, kalau anda buat sungguh2, lebih dari saya, berapa yang anda akan dapat?? Mestilah lagi banyak kan??

No comments:

Post a Comment

TIPS WORK AT HOME MOM BERJAYA DALAM BISNES DALAM MASA SAMA ANAK TIDAK TERABAI

Perkongsian Master Nana: Waktu atas cruise haritu, ramai jugak SID yang ambil kesempatan untuk tanya tip dan ilmu bisnes daripada nana.. ...