Sunday, April 9, 2017

KALAU BERAT BERLEBIHAN BOLEH MENGANDUNG KE? KETAHUI CARA MUDAH HAMIL DI SINI...

Assalamualaikum para pembaca yang sentiasa berusaha untuk sihat dan menambah ilmu. Selama berusaha untuk mendapatkan zuriat, saya pernah bertanya doktor. Kenapa saya gemuk susah nak pregnant, sedangkan orang lain yang lebih gemuk lagi dari saya senang jer...


Jawab doktor: "Kalau gemuk semulajadi tak apa. Allah dah jadikan dia gemuk begitu sejak awal. Badan dia dah semulajadi begitu jadi tidak ada masalah proses untuk mengandung. Berbeza pula dengan orang yang gemuk tiba-tiba. Perubahan tubuh secara tiba-tiba dikhuatiri menganggu ejen persenyawaan." 


Alah, lebih kurang macam tu lah penerangan doktor. So, saya kene lah turunkan berat badan dulu. Baru lah senang nak pregnant.


Lecithin masuk order malam ni. Alhamdulillah. Meh nak story sikit. Kesah gigih nak dapat zuriat pertama. Saya kene turunkan berat badan dulu sebab lepas kawen berat bercambah dengan jayanya tanpa segan silu lagi. Naik dan terus maju memberat. Jadi sebab dah terlalu gigih sangat nak slim dengan cepat saya exercise dengan berjoging sekerap yang mungkin. Dalam masa yang sama saya ambik Lecithin. Tu zaman nak cuba Shaklee kali pertama. .
.
Memang saya dapat rasakan tubuh makin ringan akibat berat semakin berkurang. Syukur sangat. Lepas tu try pulak Set Kesuburan Shaklee. Tu cerita di lain masa pulak.
.
.
Kalau lebih serius nak slim boleh consume Set Kurus Shaklee dengan pelbagai pilihan item mengikut bajet anda. Pilih saja mana yang berkenan. InsyaAllah jika makan dengan disiplin anda akan dapat kesan yang diinginkan.
.
.
.
"From Dr Jackman Lecithin is a food supplement that seems to help some mothers prevent blocked ducts. It may do this by decreasing the viscosity (stickiness) of the milk by increasing the percentage of polyunsaturated fatty acids in the milk. It is safe to take, relatively inexpensive, and seems to work in at least some mothers. The dose is 1200 mg four times a day."
.
.
.
Order cepat2 selagi stok masih ada. Selagi harga belum naik. Bulan depan naik dah. Jangan marah saya.


#reduceweight #slim #burnfat#easytoslim #withshaklee #safe#organic #itworks #leeda #tuannorlida#reward #healthy #rich


Apa itu Lecithin?
Lecithin adalah pengemulsi semulajadi yang bertindak dengan cara melekat pada lemak dalam darah seterusnya mengapung dan mengelakkan dari lemak degil tersebut melekat pada dinding membran.

No comments:

Post a Comment

TIPS WORK AT HOME MOM BERJAYA DALAM BISNES DALAM MASA SAMA ANAK TIDAK TERABAI

Perkongsian Master Nana: Waktu atas cruise haritu, ramai jugak SID yang ambil kesempatan untuk tanya tip dan ilmu bisnes daripada nana.. ...