Tuesday, November 21, 2017

Saya Bukan Taksub

Ingat tak entry saya pasal eleh! Berlagak lebih dari doktor. Entry itu antara yang mendapat hit yang tinggi.

Saya harap orang pemikiran macam ni dikurniakan kesihatan yang baik dan tidak perlu bergantung kepada mana2 rawatan sehingga mendapat masalah2 kesihatan yang pelbagai.

Tidakkah anda rasa orang yang taksub dengan perubatan moden ini pemikiran mereka agak sempit dengan ilmu Allah yang Maha Luas ini. Bagi saya, saya tidak pernah menolak akan kelebihan cara pencegahan penyakit dan rawatan yang pelbagai cabang dan jenis. Tapi, saya adalah penggemar produk2 organik. Faham tak kebaikan bahan bahan organik? Kalau nak faham lebih boleh cari saya atau gali sendiri.


Bagi saya ia perlu sesuai dengan keadaan kita. Berapa level kecemasan yang kita alami waktu itu. So, pandai2 sendiri nak cari yang mana. Contoh kalau rasa sakit perut, tak kan awak nak suruh doktor belah terus perut awak yer dak?
Fikirkan...

No comments:

Post a Comment

TIPS WORK AT HOME MOM BERJAYA DALAM BISNES DALAM MASA SAMA ANAK TIDAK TERABAI

Perkongsian Master Nana: Waktu atas cruise haritu, ramai jugak SID yang ambil kesempatan untuk tanya tip dan ilmu bisnes daripada nana.. ...